Serviti, ikka serviti!

Trv kõigile!

Mul on nüüd isiklik blogi.
Viis aastat tagasi (kaas)asutasin ma MTÜ Noor Eesti, mille eesmärgiks oli anda lastele valimisõigus.
Vahepeal rääkisin kõva häälega vanurite kommuunidest. Koos Tuuli Roosmaga, kes oli ka tolles lasteürituses kaasvõitlejaks.
Ei esimene ega ka teine ettevõtmine viinud mind blogijate ridadesse.
Ja nüüd ma korraga olen siin.
Miks?

Sest Jürgen Ligi on ka blogija, aga Ligit fännan (respekti väljendamiseks oleks ehk sobivam verb “adoreerin”) ma tõsiselt juba õige pikka aega. Vähemalt 2005.aastast, kui ta oli maailma parim kaitseminister Eesti valitsuse koosseisus.

Nüüd on temast saanud kõige vingem sisserändajate ja eriti nende sisserändajate poegade korralekutsuja. Siin, Eestis. Ehk tõuseb tema täht kunagi ka rahvusvahelistesse kõrgustesse?
Sest – nagu Ligi ei väsi ka ise rõhutamast – ta on majandusteadlane.

 Kuhu rõhk selles liitsõnas panna: MAJANDUSteadlane või majandusTEADLANE?

Ükskõik. Nii ühel kui teisel juhul peab sellise tiitliga varustatud inimese puhul eeldama võimet prognoosida tulevikku.  Teed seda, ja siis juhtub see ja see. Teed toda, ja siis juhtub  too ja too.
Mina ei ole teadlane.
Mina olen sisserändaja poeg. Ja teiseks Eesti kõige-kõige suurem Jürgen Ligi austaja.
Ligi on eesti mehemeele kehastus. Uus Kalevipoeg – omaenda mõõgast haavata saanud, nagu ka too eelmine versioon. 
Kristian Kirsfeldt kirjutas mõned aastad tagasi “Kalevipoeg 2.0”, omaaegse kirjandusliku sensatsiooni.
Meie Jürgen Ligi on järjekorras versioon 3.0.
Sortsid aga on ikka needasamad, algupärased.

Aga nüüd KÜSIMUS – mille pagana pärast peab Ligi kasutama elektrienergiat, mille tootjateks on sisserändajad ja nende lapsed?!
Ehk “sortsid?”
Te ikka teate, et Narva elektrijaamades on töökeeleks vene keel, ja seda kuni ülemiste kabinettideni välja?
Kui teate, siis ehk mõistate mind.

Ligi oma põhimõttekindluse juures  EI SAA kasutada sisserändajate toodetud elektrit.
Minu blogi sai alguse teravalt tunnetatud vajadusest hankida Reformierakonnale autonoomset elektrivarustust võimaldav generaator. Tuli keeruline lause.
Lihtsamalt – kinkida oravatele seadeldis, et nad saaks käbidest elektrit toota.
Ja seda sisserändajate osaluseta!
Klikake kõrvaloleval bänneril ja saate selles õilsas ürituses osaleda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar