Mahepeeru laskmise ajad on läbi saanud


Täna hommikul Tammsaare pargis. Pärast "Tõe ja õiguse" viienda osa maratonlugemise individuaaletapi läbimist. (Huvitav kas õhtuks saab köide läbi? küsisin, aga keegi ei osanud ennustada)
Vasakul käel on Aire, paremal käel on Kätlin.
Minu tugiisikud. Hoiavad mind püsti sel raskel poliitikuteel.

Hõlmade vahelt paistab T-särk samasuguse sõnumiga, mis on ka mu blogi päismikus.

Hoiatuseks kõigile - täna õhtul kell 20.00 on ETV eetris saade
"Vabariigi kodanikud", kus ma olen sellesama outfit´iga.
Kes satub vaatama, siis palun ärge jõllitage seda särki - kuigi see on
muidugi sit...ks huvitav riideese, vaid kuulake, mis mul on öelda.

Vene propaganda võimalustest Eestis. Hüpoteetilisest venekeelsest
kanalist ETV-s.

Ma ei veereta pudrukuulikest, nagu see niisuguste teemade puhul on tavaks.

Ei mingit kuradi mahepeeru! Juttu stiilis "ühelt poolt muidugi jah...,
aga teisalt jällegi vist ei..."

Mahepeeru laskmise ajad on läbi saanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar